Wzmocnienie identyfikacji klienta z twoją marką osobistą

Marka osobista

Zanim zaczniesz promować swoją markę osobistą, musisz upewnić się, że jesteś postrzegany jako osoba kompetentna i zdolna do spełniania oczekiwań klientów. Tylko pomyśl. Każdy zawód wiążę się z określonymi oczekiwaniami. Przyszły kardiochirurg, który mdleje na widok krwi i praktykant elektryk, który nie zdaje sobie sprawy, jak ważne jest, aby nie wkładać metalowych narzędzi do gniazd pod napięciem, mają niewielkie szanse na sukces.

Kompetencje i umiejętności to podstawa – pokaż co potrafisz

Jeśli nie potrafisz ustalić swoich kompetencji i umiejętności, które musisz posiadać, twoja firma prędko straci zaufanie klientów, bo po prostu nie będzie dostarczała towarów i usług na odpowiednim poziomie. A wtedy trudno, żeby klient identyfikował się z marką, którą postrzega jako niekompetentną! Aby stworzyć silną markę osobistą, zacznij od określenia charakteru kluczowych relacji, które planujesz nawiązać i w jaki sposób będziesz promować swoje mocne strony, które bezpośrednio przełożą się na wysoką jakość twoich produktów.

Musisz być wnikliwy i realistyczny, jeśli chodzi o rodzaje relacji, które będą wspierać twoją drogę do sukcesu, oraz posiadać umiejętność trzeźwej oceny własnych zdolności. Nie chodzi o ustalenie niemożliwych do spełnienia ideałów. Standardy twojej marki to poziom wydajności, którego chcesz konsekwentnie przestrzegać, reguły, którymi będziesz kierował się każdego dnia. W ten sposób zadowolony klient będzie chciał identyfikować się z twoją marką osobistą, bo będzie miał same pozytywne skojarzenia z nią związane, oparte na twoich zaletach i standardach, na których można polegać.

Źródło: www.artbiznes.pl